Asiakastukihenkilö, Keypro Oy, Joensuu
Keypro Oy on suomalainen verkko- ja paikkatietoratkaisuihin erikoistunut ohjelmisto- ja palveluyritys yli kahdenkymmenen vuoden ammattitaidolla.
Etsimme innostunutta henkilöä liittymään asiakastuen tiimiimme. Asiakastukihenkilönä työskentelet asiakasrajapinnassa omassa tiimissä , yhteistyössä sovelluskehityksen ja asiantuntijapalveluiden yksiköiden kanssa. Työsi on vaikuttaa tuotteidemme ja palveluidemme laadun parantamiseen ja asiakastyytyväisyyteen. Vastaat asiakastuesta puhelimitse ja sähköpostitse.
Jos olet:
- tarkka yksityiskohtien kanssa
- omaat itsenäisen ja innovatiivisen työotteen
- osaat ajatella asioita eri näkökulmista
- olet nopea hahmottamaan kokonaisuuksia
- asiakaspalveluhenkinen ja
- sinulla on linux komentoriviosaamista
olet etsimämme henkilö.
Eduksi katsotaan:
- CAD-ohjelmien tuntemus
- Jira/Confluencen järjestelmän tuntemus
- Freshdesk järjestelmän tuntemus
- Keypron järjestelmien tuntemus
Asiakastukihenkilön tehtävä on täysiaikainen ja vakituinen tehtävä Joensuussa. Työn aloitusajankohta sovitaan valitun henkilön kanssa. Tehtävään sisältyy 6 kuukauden koeaika.
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 18.12.2020 osoitteeseen careers@keypro.fi
Lisätietoja tehtävästä antaa Mikhail Alexeev, mikhail.alexeev@keypro.fi